Faner

11 august 2010

Nyt tiltag på Skolestuen


I et forsøg på at gøre Skolestuen mere brugervenlig og nemmere at navigere rundt i, har jeg sat mig for at alle større fagområder skal have deres egen lille hovedside, hvor man, på en alfabetisk liste, kan danne sig et hurtigt overblik over alle hidtil bragte indlæg indenfor et specifikt fagområde. Herfra kan man så vælge de indlæg man bliver nysgerrig på.
På denne måde slipper du for at skulle bladre side efter side igennem, hvis du leder efter et bestemt indlæg.

Jeg har foreløbig fået samlet alle indlæg vedr. Dansk og Dansk som andetsprog på egen side - se øverst i menuen til højre.

Lignende sider for de andre store fagområder vil følge fremover, men det er et tidskrævende projekt, så jeg håber I vil være tålmodige med mig.
Siderne vil selvfølgelig løbende blive ajourført, hver gang jeg poster nye indlæg.

Kommentarer til det nye tiltag (eller til alt mulig andet her på siden) er som altid meget velkomne - Bare klik på "Kommentarer" under de indlæg I vil skrive noget til - og ordet er jeres!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar